مزایای لیفت صورت

مزایای لیفت صورت

یکی از مزایای لیفت صورت، جوان شدن و بازگشت شادابی به پوست شما است. اگر شما نیز قصد دارید برای کشیدن پوست خود اقدام کنید باید بدانید که این عمل ممکن است 2 تا 6 ساعت طول بکشد. لیفت صورت یک عمل رایج به حساب می‌آید. افراد در اثر افزایش سن با خطوط اضافی در نواحی اطراف بینی و یا دهان، افتادگی پوست در صورت و ایجاد چربی در اطراف گردن یا همان غبغب رو به رو می‌شوند. در این مقاله می‌خواهیم از مزایای لیف صورت صحبت کنیم.

از مزایای لیفت صورت چه می‌دانید؟

احتمالا در اطراف خود اشخاصی را دیده باشید که لیفت صورت انجام داده باشند. ممکن است شما نیز یکی از داوطلبین انجام لیفت صورت باشید. گاهی برای انجام این عمل نگرانی‌هایی از جانب افراد ابراز می‌شود که قابل درک است. برای رفع چنین نگرانی‌هایی باید از مزایای لیفت صورت بیشتر بدانید. در ادامه به تمامی این مزایا اشاره شده است:

00:29
truncate dir-rtl

با لیفت صورت 10 سال جوان تر شوید | دکتر علی الستی

لیفت صورت، نشانه‌های پیری را هدف قرار می‌دهد

پیری یک روند طبیعی در ظاهر و بافت پوست ایجاد می‌کند. فارغ از مسئله پیری و افزایش سن، موارد دیگری مثل استرس، کشیدن سیگار و یا آسیب‌ها در اثر نور خورشید نیز روی تغییرات پوست، تأثیر می‌گذارند. از مزایای لیف صورت آن است که با مواجهه با چنین تغییراتی می‌توانید عمل لیف را انجام دهید و ظاهر جوان و فرم قبلی پوست خود را بازیابید.

لیف صورت غبغب را از بین می‌برد

یکی دیگر از مزایای لیفت صورت از بین رفتن غبغب است. بسیاری از افراد از چربی اضافه در ناحیه گردن و شل شدن آن ناراضی هستند. افتادگی پوست در ناحیه گردن نیز یکی دیگر از تغییرات طبیعی در اثر پیری است. ایجاد غبغب باعث نگرانی و ناراحتی افراد می‌شود که از طریق لیفت و سفت کردن گردن می‌توانند چنین ناراحتی‌هایی را رفع کنند.

لیفت صورت باعث ایجاد زیبایی در خط فک می‌شود

ایجاد خط فک محکم‌تر و زیبا که در اثر پیری و عوامل دیگر ممکن است زیبایی خود را از دست داده باشد، از دیگر مزایای لیفت صورت است.

چین و چروک‌های عمیق صورت با لیفت از بین می‌روند

به طور معمول چین و شکن‌های پوست به دلیل کاهش کلاژن ایجاد می‌شوند. لیفت صورت می‌تواند خط لبخندهای عمیقی که در اثر افزایش سن ایجاد شده‌اند و موجب ناراحتی می‌شوند را از بین ببرد.

لیفت صورت برای افتادگی پوست مناسب است

کاهش کلاژن روی شلی و افتادگی بافت پوست نیز تأثیر می‌گذارد. پس از لیفت صورت، چروک‌ها کاهش می‌یابند و ظاهر پوست صاف و جوان خواهد شد.

لیفت صورت برای آقایان نیز مناسب است

باید توجه داشته باشید که چنین عمل‌هایی فقط برای خانم‌ها نیست. بسیاری از آقایان برای برطرف کردن افتادگی‌های پوست صورت و گردن خود، از لیفت صورت استفاده می‌کنند که این خود یکی دیگر از مزایای لیفت صورت محسوب می‌شود.

00:07
truncate dir-rtl

لیفت صورت در آقایان | دکتر علی الستی

جای زخم‌ها در جراحی لیفت صورت، نامرئی هستند

در طول عمل لیفت صورت، برش‌هایی ایجاد می‌شود که خوشبختانه طراحی آن‌ها به گونه‌ای است که نامرئی باشند. محل و اندازه برش در افراد مختلف متفاوت است اما این برش‌ها به طور معمول در امتداد خط رویش مو و یا پشت گوش ایجاد می‌کنند که قابل پنهان کردن باشند.

نتایج در جراحی لیفت صورت، طبیعی به نظر می‌رسند

گاهی برخی از افراد از بابت تغییر ظاهرشان در اثر لیفت صورت ابراز نگرانی می‌کنند. درست است که بازگشت طبیعی جوانی به پوست امکان پذیر نیست اما از مزایای لیفت صورت این است که موجب رضایت افرادی خواهد شد که زیبایی پوست خود را از دست داده‌اند. این عمل به گونه‌ای طبیعی به نظر می‌رسد که شما پس از انجام عمل همچنان شبیه به خودتان هستید، با این تفاوت که این بار با ظاهری جوان تر.

لیفت صورت با سایر روش‌های زیبایی ترکیب می‌شود

شیوه‌های زیادی برای ایجاد زیبایی و اصلاح موارد نامطلوب در صورت وجود دارد. از دیگر مزایای لیفت صورت می‌توان به ترکیب این عمل با سایر اعمال زیبایی به صورت همزمان اشاره کرد. مثلا می‌توان لیفت ابرو و لیفت پلک را همزمان با لیفت صورت انجام داد. 

مزایای لیفت صورت شامل چه افرادی میشود؟

از مزایای لیفت صورت می‌توان به این مورد اشاره کرد که تمامی افراد با مشکل افتادگی پوست می‌توانند این عمل را انجام دهند. سن دقیقی برای انجام لیفت صورت وجود ندارد. اما با این حال این عمل بین افراد 50 الی 60 سال شایع‌تر است. گاهی برخی افراد نیاز می‌بینند که این عمل را روی پوست خود انجام دهند. اگر شما نیز قصد انجام لیفت صورت را دارید، در این صورت باید با پزشک مشورت کنید تا بهترین روش را به شما پیشنهاد دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط