قیمت لیفت شقیقه به روش های مختلف

هزینه لیفت شقیقه 1403

می‌دانیم که با افزایش سن در افراد، قابلیت ارتجاعی بافت‌های صورت به مرور زمان از بین خواهند رفت. این امر باعث افتادگی و در نتیجه شقیقه خواهد شد. در صورتی که شقیقه افتاده شود باعث می‌شود تا گوشه ابروها و چشم‌ها نیز افتاده به نظر برسند. و تأثیر بسیار نامطلوبی را به جای خواهند گذاشت. افتادگی این ناحیه از صورت باعث خسته و بی حال به نظر رسیدن چهره می‌شود. امروزه با توجه به پیشرفت‌هایی که در زمینه پزشکی صورت گرفته است روش‌های انتخابی زیادی به وجود آمده است. که متقاضیان می‌توانند با توجه به ناحیه مورد نظر خود پوست را سفت کنند. که یکی از این ناحیه‌ها لیفت شقیقه می‌باشد. هزینه لیفت شقیقه با توجه به عوامل مختلفی محاسبه و تعیین خواهد شد.

هزینه لیفت شقیقه

این عوامل در افراد مختلف با یکدیگر متفاوت خواهد بود، در نتیجه هزینه جراحی نیز در هر فرد می‌تواند متفاوت باشد. در نتیجه در صورتی که شما قصد دارید هزینه لیفت شقیقه را به صورت دقیق محاسبه کنید، باید توسط پزشک متخصص مورد معاینه و بررسی قرار بگیرید. در ادامه به صورت کامل در خصوص هزینه‌هایی که شما باید برای لیفت شقیقه پرداخت کنید صحبت خواهیم کرد.

انواع روش‌های لیفت شقیقه

یکی از اصلی‌ترین پارامترهایی که می‌تواند بر روی هزینه لیفت شقیقه تأثیر بگذارد، روش‌هایی است که در این راه وجود دارد. لیفت شقیقه به روش‌های مختلفی انجام خواهد شد. متقاضیان این عمل زیبایی با توجه به نوع پوست، فرم ابرو و چشم‌ها توسط پزشک معاینه خواهند شد و با توجه به تشخیص جراح یکی از روش‌های زیر برای آن‌ها انتخاب می‌شود:

لیفت شقیقه با نخ

این روش به این صورت می‌باشد که با استفاده از نخ‌های بخیه قابل جذب و وارد کردن آن‌ها در قسمت‌های مشخص شده از پوست انجام می‌شود. ماندگاری لیفت شقیقه با استفاده از نخ بین 2 الی 3 سال خواهد بود. در این روش متقاضی نیازی به برش دادن شقیقه خود ندارد و ماندگاری آن‌ها با توجه به نوع نخ استفاده شده متغیر خواهد بود. هزینه لیفت شقیقه با استفاده از نخ نسبت به دیگر روش‌هایی که در این راه وجود دارد کمتر محاسبه می‌شود.

لیفت شقیقه با جراحی

در این روش پزشک برش‌های کوچکی را در شقیقه فرد ایجاد خواهد کرد. و پوست اطراف ابرو از ناحیه برش‌ها به سمت بالا کشیده خواهد شد. به این نکته توجه داشته باشید لیفت شقیقه با جراحی، در حقیقت یک عمل سرپایی به شمار می‌رود که نهایتاً 2 ساعت طول خواهد کشید.

لیفت شقیقه با پلکسر

در این روش پزشک با استفاده از یک دستگاه به نام پلاسما جت، لایه سطحی پوست در نقاط مشخص را می‌سوزاند. این امر باعث می‌شود که قسمت‌های مشخص شده پوست به سمت بالا کشیده شوند. ماندگاری لیفت شقیقه در این روش تقریباً 5 سال خواهد بود. لازم به ذکر است نتیجه این عمل با یک جلسه مشخص نخواهد شد، تأثیر آن بعد از چند جلسه مداوم قابل رویت می‌باشد.

قیمت لیفت شقیقه در سال 1402 و 1403

همان طور که در بالاتر نیز به این موضوع اشاره کردیم برای آن که بتوان هزینه لیفت شقیقه را به صورت دقیق بیان کرد به بررسی موارد زیادی باید بپردازیم، در نتیجه نمی‌توان مبلغی را به صورت دقیق مشخص کرد. هر یک از روش‌هایی که در بالاتر برای شما بیان کرده‌ایم شرایط و فرایندهای متفاوتی دارند که در تعیین هزینه نهایی لیفت شقیقه تأثیر می‌گذارند. در صورت که بخواهیم قیمت حدودی را برای این عمل زیبایی تعیین کنیم، هزینه لیفت شقیقه در سال 1401 بین 12 الی 14 میلیون تومان متغیر است.  

اگر تمایل به تغییرات اساسی در صورت خود دارید، همزمان با بالا کشیدن شقیقه، عمل لیفت صورت هم انجام دهید.

هزینه لیفت شقیقه با جراحی

لیفت شقیقه با استفاده از جراحی یک روش کاملاً تهاجمی می‌باشد و متقاضی تحت بیهوشی عمومی قرار می‌گیرد. در این روش پزشک با استفاده از یک دستگاه به نام آندوسکوپ این عمل را انجام می‌دهد، پزشک برش‌هایی در خط رویش مو را ایجاد می‌کند. با استفاده از لیفت شقیقه تمامی چروک‌های ریز شقیقه به صورت کامل از بین خواهد رفت و ابرو و چشم‌ها اندکی به سمت بالا لیفت خواهند شد. لازم به ذکر است این روش بر روی چروک‌های عمیق تأثیری نمی‌گذارند.

به این نکته توجه داشته باشید لیفت شقیقه با استفاده از جراحی برگشت پذیر خواهد بود. اما دوره برگشت آن بسیار طولانی تعیین شده است. و با توجه به سبک زندگی سالم شما و مصرف الکل و دخانیات می‌توانید طول لیفت را دو برابر کنید. هزینه لیفت شقیقه با جراحی متغیر می‌باشد و به عوامل متعددی بستگی دارد. اما به صورت کلی هزینه‌ها را می‌توان حدود 9 تا 14 میلیون در نظر گرفت. هزینه لیفت شقیقه به عوامل متعددی مانند متخصص، کلینیک انتخابی، مراقبت‌های قبل و بعد درمان و … تعیین خواهد شد.

هزینه لیفت شقیقه با جراحی

هزینه لیفت شقیقه با لیزر

لیفت شقیقه با استفاده از لیزر نیز در دسته جراحی شقیقه قرار می‌گیرد، اما تنها تفاوت آن با جراحی آن است که برش‌ها با استفاده از لیزر انجام می‌شود. این امر باعث می‌شود که برش‌ها با دقت بالاتری انجام شوند، خون ریزی بسیار کمتری به وجود آید و دوره نقاهت بیمار نیز کوتاه‌تر شود. هزینه لیفت شقیقه با لیزر نیز مانند جراحی به عوامل متعددی بستگی دارد.

قیمت لیفت شقیقه با نخ

از دیگر روش‌هایی که امروزه لیفت شقیقه را انجام می‌دهند، می‌توان به لیفت شقیقه با نخ اشاره کرد. این روش نسبت به دیگر روش‌ها از محبوبیت بالاتری برخوردار می‌باشد. در این روش پزشک با استفاده از نخ‌های جراحی که در زیر پوست قرار می‌گیرد شقیقه یا هر قسمت از صورت را لیفت می‌کند. این نخ‌ها کاملاً جذبی خواهند بود و بعد از 2 الی 3 سال جذب خواهند شد. در نتیجه می‌توان گفت ماندگاری این روش 2 الی 3 سال تعیین شده است.

این روش به هیچ عنوان نیازی به عمل جراحی ندارد و با استفاده از بی حسی موضعی صورت می‌گیرد، علاوه بر این موضوع دوران نقاهت این روش نیز چند روز خواهد بود. هزینه لیفت شقیقه با نخ به عوامل متعددی اعم از نوع نخ، تعداد نخ، هزینه متخصص تعیین خواهد شد.

هزینه لیفت شقیقه با پلکسر

دستگاهی به نام پلاسما جت حرارت مشخصی را با لایه‌های زیرین پوست وارد می‌کند، این امر باعث می‌شود که پوست از حالت جامد به گاز تبدیل شود. این روش بر روی تمامی صورت‌ها قابل انجام خواهد بود و درد و سوزشی را نیز به همراه نخواهد داشت. اثراتی که این روش به دنبال دارد به سرعت از بین خواهد رفت، نتیجه نیز بعد از یک هفته قابل مشاهده خواهد بود. به این نکته توجه داشته باشید شما برای آن که بتوانید بهترین نتیجه را از این روش دریافت کنید باید 3 الی 4 جلسه با فواصل 2 ماه داشته باشید. هزینه لیفت شقیقه در هر جلسه به پارامترهای متعددی بستگی دارد.

در صورتی که همزمان با لیفت شقیقه نیاز به جراحی ترکیبی صورت داشته باشید، دکتر الستی در این زمینه مشاوره کامل ارائه می دهد.

قیمت لیفت شقیقه با بوتاکس

بوتاکس در حقیقت یک سم فلج کننده در نظر گرفته می‌شود پزشکان از این سم برای ضعیف کردن عضلات و از بین بردن و کاهش چروک استفاده می‌کنند. البته به این نکته توجه داشته باشید بوتاکس در صنعت پزشکی کاربردهای بی شماری به همراه دارد. امروزه از بوتاکس برای از بین بردن خط اخم و کاهش چروک‌های پیشانی و حتی جلوگیری از چروک پیشانی استفاده خواهند کرد. لازم به ذکر است بوتاکس برای خطوط عمیق‌تر هیچ تأثیری به وجود نخواهد آورد.

ماندگاری این روش با توجه به برند، فواصل تزریق، متابولیسم بدن فرد و … متغیر می‌باشد، اما به صورت کلی می‌توان ماندگاری آن را بین 4 الی 6 ماه در نظر گرفت. هزینه لیفت شقیقه از 700 تومان الی 5 میلیون تومان با توجه به برندهای مختلف متغیر می‌باشد.

عوامل تعیین‌ کننده قیمت لیفت شقیقه در سال 1403

هزینه لیفت شقیقه و انجام عمل لیفت متناسب با مدت زمانی است که ممکن است عمل طور بکشد و یا مقدار کاری که باید بر روی صورت ایجاد شود متفاوت خواهد بود. علاوه بر این موضوع این عمل زیبایی به خودی خود به دسته بندی‌های مختلفی تقسیم شده است که در بالاتر به صورت کلی در خصوص آن‌ها توضیح داده‌ایم. این روش‌ها دارای هزینه‌های متنوعی می‌باشد که پزشک شما با توجه به عوامل متعدد بهترین روش را برای شما انتخاب خواهد کرد. به طور کلی قیمت لیفت شقیقه به عوامل مختلفی بستگی دارد:

  • نوع پوست مراجعه‌ کننده
  • میزان افتادگی پوست
  • روش و تکنیک انتخاب شده
  • سن مراجعه کننده
  • دستمزد متخصص زیبایی
  • تجهیزات و مزایای کلینیک پوستی مورد نظر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط