هزینه لیفت صورت در سال 1402

هزینه لیفت صورت در سال 1403

هزینه لیفت صورت در سال 1403 یکی از سوالات پر تکرار مراجعین است؟ آیا تا به حال به انجام لیفت صورت فکر کرده اید؟ ایده ای است که ارزش بررسی دارد. امروزه کاربران به جوانسازی و زیباترشدن صورت پیش از قبل، علاقه و تمایل بیشتری پیدا کرده اند. بررسی هزینه لیفت صورت، یکی از مواردیست که از قبل باید به آن توجه کنید.

هزینه لیفت صورت برای هر بیمار متفاوت است و به هدف زیبایی فرد و ویژگی های فرد بستگی دارد. توجه داشته باشید که لیفت صورت هم با جراحی و هم بدون جراحی قابل انجام است. هزینه این دو روش نیز با هم متفاوت است. در ادامه به طور کامل درباره هزینه لیفت صورت و جزئیات آن پرداخته شده است. در صورتی که به دنبال لیفت صورت هستید، جهت آگاهی از هزینه آن تا انتهای مقاله با ما باشید.

هزینه لیفت صورت دکتر علی الستی

پیش مقدمه ای بر قیمت لیفتینگ صورت

افتادگی پوست یا چین خوردگی پوست در صورت، که بر اثر افزایش سن، خشکی پوست، بیماری های جسمی، قرار گرفتن بسیار در معرض نور خورشید و…. به وجود می آید و اثر نامطلوبی بر اعتماد به نفس فرد دارد. لیفت صورت یکی از روش های موثر رفع چین و چروک ها و بهبود چهره فرد است.

هر گونه افتادگی یا چین خوردگی پوست روی استخوان گونه و خط فک، همچنین سایر تغییرات در کانتور صورت شما که با افزایش سن رخ می دهد، با لیفت صورت رفع شده و بهبود می یابد. همزمان با لیفت صورت، می توان از جراحی ترکیبی صورت استفاده کرد، که در هزینه لیفت صورت تاثیر می گذارد.

هزینه لیفت صورت در سال 1403

قیمت لیفت صورت از یک جراح با جراح دیگر متفاوت است. در ادامه، عواملی که بر کاهش یا افزایش هزینه لیفت صورت موثر هستند، بیان شده است.

  • استفاده از آرامبخش
  • منطقه جغر افیایی
  • میزان مهارت و تجربه جراح
  • نوع لیفت مد نظر

در ادامه به توضیح هر کدام از موارد فوق پرداخته شده است.

آرام بخش IV در مقابل بیهوشی عمومی

قبلا لیفت صورت فقط در بیمارستان تحت بیهوشی عمومی انجام می شد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، اکثر عمل های جراحی زیبایی از جمله لیفت صورت به صورت سرپایی انجام می شود و این یک خبر خوب است. بیهوشی عمومی خطرات بیشتری نسبت به آرامبخشی IV دارد.

آرامبخشی IV برای جراحی لیفت صورت کافی است. IV، نوعی آرام بخش است که شما برای کشیدن دندان عقل یا کولونوسکوپی دریافت می کنید.

هنگام درخواست قیمت لیفت صورت، مطمئن شوید و بپرسید که آیا جراح پلاستیک در بیمارستان یا در مجموعه جراحی خصوصی در مطب خود عمل می کند.

هزینه لیفت صورت بر اساس منطقه جغرافیایی

قیمت عمل لیفت صورت، یا هر جراحی زیبایی دیگر به طور قابل توجهی در مکان های مختلف ایران متفاوت است. هزینه جراحی لیفت صورت در شهرهای بزرگ چون تهران یا اصفهان متفاوت است. در صورت اطلاع از هزینه لیفت صورت در سال1403 با مجموعه ما تماس بگیرید.

تجربه جراح لیفت صورت

مهارت‌های بسیار متنوعی در میان جراحان زیبایی وجود دارد و این در قیمت‌هایی که آنها می‌گیرند منعکس خواهد شد. یک جراح پلاستیک با سالها تجربه، گرانتر از یک جراح جوانتر و بی تجربه خواهد بود. برای داشتن یک عمل زیبایی عالی، مابه التفاوت را پرداخت کنید و مطمئن باشید که ارزشش را دارد. تجربه جراح در نتایجی که می‌توانید انتظار داشته باشید، منعکس می‌شود.

دکتر علی الستی، بهترین جراح پلاستیک صورت در تهران، جراحی های زیبایی را به سبک کره انجام می دهد. ایشان در جراحی لیفت صورت بسیار باتجربه است.

هزینه لیفت صورت براساس نوع آن

نوع لیفت صورت انتخابی، بر هزینه عمل شما تأثیر زیادی خواهد داشت. در واقع چیزی به عنوان لیفت صورت استاندارد وجود ندارد. هر روش لیفت صورت بسیار سفارشی شده است تا با کانتورهای فردی، وضعیت پوست و هدف زیبایی شناختی بیمار سازگار شود.

هزینه لیفت صورت

قیمت لیفت صورت با جراحی

هزینه لیفت صورت با جراحی به نوع جراحی، تجهیزات مورد نیاز، آزمایش های لازم قبل و بعد عمل و داروها بستگی دارد.

همچنین به میزان افتادگی صورت، وسعت ناحیه مد نظر و سختی عمل نیز در هزینه لیفت موثر است.

لیفت صورت با روش های متنوع

هزینه لیفت صورت بدون جراحی

روش‌های غیرجراحی لیفت صورت برای بیمارانی که نگرانی‌های کمتری دارند، بسیار مناسب است. زیرا نتایج کمتر از یک روش جراحی قابل توجه است. درمان‌های غیرجراحی معمولاً از چند ماه تا یک سال دوام می‌آورند و بنابراین برای حفظ نتیجه، باید چندین روش انجام شود.هزینه روش های غیر جراحی در بلندمدت بیشتر به دلیل استفاده از روش های دیگر، از روش جراحی بیشتر است.

روش‌های غیرجراحی شامل لیفت صورت با بوتاکس، کربوکسی تراپی، لیزر، درمان‌های سفت‌کننده پوست مانند اولتراپی که از امواج فراصوت برای تحریک و بلند کردن لایه‌های عمیق‌تر پوست استفاده می‌کند.

سوالاتی که در جلسه مشاوره باید بپرسید؟؟

در اینجا چند سوال وجود دارد، که ممکن است برای مقایسه آسانتر از جراح بپرسید؟؟

  • آیا نوعی لیفت صورت که من در نظر گرفته ام، لیفت صورت کلاسیک، مینی لیفت، لیفت صورت بیدار، لیفت میانی صورت، لیفت صورت پوستی، لیفت صورت مایع، یا لیفت صورت غیرجراحی است.
  • چه نوع داروی بی حسی استفاده خواهد شد؟
  • این عمل چقدر طول می کشد؟
  • آیا لیفت صورت شامل جراحی، یک روش کم تهاجمی یا ترکیبی از هر دو است؟
  • آیا لیفت گردن هم بخشی از لیفت صورت محسوب می شود؟
  • آیا در صورت اضافه کردن جراحی پلک یا لیفت ابرو تخفیفی به من تعلق می گیرد؟
  • آیا هزینه اضافی وجود دارد که در قیمت درج نشده است؟

خلاصه کلام

هزینه لیفت صورت در سال 1403، به فاکتورهای مختلفی چون تجربه جراح پلاستیک، هزینه تسهیلات جراحی، هزینه های متخصص بیهوشی، داروهای بعد از عمل و موقعیت جغرافیایی شما و… موثر است.

بهترین جراح پلاستیک، با توجه به چهره و شرایط فرد، روش لیفت صورت مناسب را انتخاب می کند.

تعداد جلسات درمانی مورد نیاز نیز بر هزینه موثر است.

دکتر علی الستی به شما کمک می کند که بهترین روش درمان برای خوش‌فرم کردن صورت و از بین بردن چین‌و‌چروک چهره شما را معرفی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط