هزینه پروتز چانه

هزینه پروتز چانه در سال 1403

هزینه پروتز چانه از مهم ترین موارد جهت تصمیم گیری درباره عمل پروتز چانه است. هزینه پروتز چانه در سال 1403 به عوامل مختلفی چون نوع پروتز، برند و.. بستگی دارد. پروتز چانه یکی از رایج ترین جراحی های زیبایی صورت است و برای افرادی که شکل طبیعی چانه خود را از دست داده اند، مناسب است.

در ادامه بطور کامل به بررسی هزینه پروتز چانه و عوامل موثر بر روی قیمت بررسی شده است. جهت اگاهی از هزینه پروتز با ما باشید.

فاکتورهای مؤثر بر هزینه پروتز چانه

فاکتورهای مؤثر بر هزینه پروتز چانه در سال 1403

پروتز چانه جهت اصلاح چانه و انحراف فک انجام می شود. به همین دلیل قابل تنظیم و سفارشی است و متناسب با شکل فک شما و اندازه دلخواه شما ساخته می شود. در ادامه بطور دقیق فاکتورهای موثر بررسی شده است.

جنس پروتز چانه از عوامل موثر در تعیین قیمت است. پروتز های چانه از مواد و جنس های مختلفی ساخته می شود و قیمت های متفاوتی دارد. پروتز فک مردان با زنان در شرایطی قیمت متفاوتی دارد.

برند پروتز چانه و تکنولوژی استفاده شده در ساخت پروتز چانه بر هزینه پروتز چانه تاثیر می گذارد. 

منطقه جغرافیایی کلینیک روی هزینه پروتز چانه موثر است. قیمت مشاوره و دستمزد جراح در بعضی مناطق بالاتر است.

همچنین بالا بودن میزان تجربه و شهرت جراح در قیمت و بالا بودن هزینه جراحی موثر است.

هزینه‌های جانبی چون هزینه‌های داروهای قبل و بعد جراحی، هزینه های لازم پس از عمل و… در هزینه کلی پروتز چانه موثر است. هزینه های جانبی این عمل برای هر فرد متفاوت است. 

استفاده از تجهیزات پیشرفته در فرآیند پروتز چانه و هزینه ی آن موثر است. هنگامی که تجهیزات پیشرفته تر باشد، عمل نتایج رضایت بخشی به همراه دارد.

هزینه پروتز چانه در مواردی شامل بیمه شده و بیمه بخشی از هزینه را پرداخت می کند.

هزینه پروتز چانه در سال 1403 چقدر است؟

برای اطلاع از هزینه پروتز چانه در سال 1403 ابتدا مناسب ترین پزشک جهت عمل را انتخاب کنید. چرا که هر پزشک با توجه به میزان تبحر، سابقه کار و نوع پروتز یا ژلی که استفاده می‌کند هزینه متفاوتی دریافت می‌کند.

دکتر علی الستی متخصص زیبایی در تهران است و سابقه بسیاری در زمینه عمل های زیبایی شکم، صورت، چانه و گونه دارد. جهت اطلاع از هزینه پروتز توسط ایشان با مطب تماس بگیرید.

هزینه پروتز چانه در تهران  چقدر است؟

هزینه پروتز چانه در تهران

هزینه پروتز چانه با توجه به عوامل مختلف، نرخ‌های متفاوتی دارد. از جمله عواملی چون:

موقعیت مکانی مطب:

از عوامل تاثیرگذار بر هزینه پروتز چانه در تهران، موقعیت مکانی مطب پزشک است. هرچه مطب او در نقطه بهتری از تهران واقع شده باشد، ممکن است دستمزد بالاتری دریافت کند.

میزان تبحر پزشک:

 میزان تبحر و سابقه کار پزشک است از عوامل موثر بر میزان قیمت پروتز چانه است. هر چه مهارت بهتر و سابقه کار بیشتر، قیمت پروتز چانه بیشتر است.

نوع پروتز:

عامل دیگر و بسیار مهم نوع پروتز چانه برای انجام عمل است. ژل‌ها و پروتزهای مختلف با توجه به شرکت سازنده، اصل بودن و کیفیتی که دارند، هزینه متفاوتی دارند.

نوع-چانه

نوع فک:

به دلیل آنکه پروتز چانه سفارشی بوده و متناسب با فک ساخته می شود، پزشک پیش از عمل باید به طور دقیق فک شما را معاینه کند.

 به همین دلیل، تعیین یک قیمت مقطوع در تهران ممکن نیست. برای آگاهی از قیمت‌ها بهتر است حضوری مراجعه کنید تا پزشک چانه شما را از نزدیک بررسی کند و بتواند ایرادهای قابل رفع را بررسی کرده و هزینه را برای شما برآورد کند.

هزینه پروتز فک با بیمه

هزینه پروتز فک با بیمه

پروتز فک جزو جراحی‌های زیبایی است و بیمه هزینه جراحی زیبایی را تقبل نمی‌کند. مگر اینکه جراحی شما دلیل درمانی داشته باشد. به‌طور مثال، اگر شما در جویدن یا بلعیدن غذا یا هنگام صحبت کردن مشکل داشته باشید، مشمول بیمه می‌شوید. 

 تشخیص نوع جراحی توسط پزشک انجام می شود. اگر نوع جراحی درمانی بود که می‌توانید بخشی یا همه هزینه را، از بیمه دریافت کنید. در غیر اینصورت، نمی‌توانید از بیمه هزینه‌ای دریافت کنید.

نتیجه گیری:

هزینه پروتز چانه در سال 1403به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. جهت مشخص شدن هزینه دقیق پروتز چانه حتما با جراح زیبایی مشورت کنید و اطلاعات دقیق تری از پزشک دریافت کنید. 

سوالات متداول هزینه پروتز چانه

1.چرا هزینه پروتز چانه متغیر است؟

هزینه پروتز چانه با توجه به انواع جنس پروتز، میزان انحراف فک و آزمایشگاه مراجعه شده متغیر است.

2. چرا هزینه پروتز چانه پزشکان مختلف متفاوت است؟

هر پزشک با توجه به میزان سابقه کار و رضایت بیمارانش، هزینه دستمزدش را تعیین می‌کند. البته، جایی که مطب پزشک قرار گرفته است نیز بر این هزینه تاثیر می‌گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط